Beloning

Na pump heb ik altijd enorm veel trek. (ik kan sowieso niet zonder tussendoortje halvewege de ochtend). Ik heb altijd een appel bij me, als ik op de fiets stap eet ik die lekker op. Het klokhuis al fietsend in de prullenbak gooien is nog best moeilijk. Als ik thuiskom zet ik gelijk de Senseo aan en beloon ik mezelf met een heerlijke koffie verkeerd.
Chocola is goed voor je, en nadat ik dit stukje had gelezen is mijn rituele traktatie na het sporten een klein stukje chocola bij mijn koffie.

Foto0656

Omdat ik het waard ben. Puur met hazelnoot vind ik ook heerlijk trouwens. Ik neem meestal 2 blokjes. Om te zorgen dat ik niet die hele reep in één keer opeet moet ik echt moeite doen om een stukje te pakken, en weet de rest van het gezin niet waar het ligt.

Wat eet jij na de training?

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

