Nieuw jackje ingewijd

Vorige week maandag haalde ik een examen voor mijn werk. Als beloning bestelde ik een nieuw hardloopjackje wat ademend en waterdicht is. Dinsdagavond voor 19.30 besteld, woensdagmiddag in huis. Helemaal top. Lekker stofje, het past goed. De kleur is meer roze dan paars op de foto. Maar vorig weekend had ik helemaal geen tijd om een rondje te lopen, dus moest ik wachten tot vandaag. Ik ben er heel blij mee, het regende niet, dus of het waterdicht is, geen idee. Maar het houdt de wind lekker tegen en is niet enorm zweterig, dus het zal wel ademen. De mouwen zijn lekker lang en er zit een dingetje ingebouwd dat je om je handen kunt doen voor extra warmte. Ook het lijf is niet te kort.

Afbeelding

De printjes op de schouders zijn reflecterend. Niet echt de moeite om mee in het donker te lopen, dan zou ik er een fel hesje overheen dragen. Als we naar zumba fietsen komen we af en doe mensen tegen die in donkere kleding (hard)lopen, en je ziet ze gewoon pas heel laat. Maar ik wil helemaal niet in het donker hardlopen.

Op de rechter mouw zit een zakje waar mijn telefoon nét in past, het schudt wel een beetje heen en weer, maar dat went wel.

Van de week hebben mijn buurvrouw Natascha en ik ons ingeschreven voor de 10 km loop van de Rotterdam Marathon. Max en ik hebben daar jaren gewoond en de route komt achter ons oude flatje langs. Leuk om door vertrouwd gebied te lopen. Ik was al bezig met een 10 kilometer schema voor echte beginners, ik heb vandaag week 19 gedaan. Ik was wel blij met het wandelen tussendoor, best een eind is dat 7,28 km. Verder ging het lekker hoor, het is nu heel druk op mijn werk, fijn om mijn hoofd een beetje leeg te maken in de frisse lucht.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

